friiiidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

hej aaaaaaaaaaaaalla
idag hade vi skola ..ovanligt (; matteeee (för en gångs skull fatta jag, det har typ aldrig hänt!!) sen vare bild, skittråkigt då jag typ slarvat mej igenom alla bilder och nu inte gör ngnting. Sen vare no, lunch (GAAAH), svenska reflektionsgrejjs och seg so.
åå, va jag älskar skolan! :)

Efter det gick jag, valle och ellen hem till ellen. Vi har typ suttit vid datorn, jag och valle har gjort tappra försök till att spela på ellens gitarr.. just nu sitter valle i sängen och plinkar på den.. djupt koncentrerad ser hon ut att vara.. ^ tyvärr att jag sårar dig valle, men det låter inte bra.. hahaha ;)
näärå, sen ska vi hem tll vaalle å vidare till mig. Klockan åtta börjar match med killarna, men jga kom precis på att det är IDOL!
Måste ju jag se.. jaja, vi får se hur det blir :P '

pöööözzzhäjjjzzzz. trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, inte missa idol va :) haha

2007-09-21 @ 17:55:25
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0