jaså

jaa, nu är jag hemma igen. Har verkligen varit en icke-topplist bloggare under sommaren (när har jag varit det överhuvudtaget) men vem bryr sig när det äär sommaaar-
Festivalen var helt grymt jävla rolig ,
Sedan bar det av till "landet vilket är ett klart favoritbegrepp i detta sverige. Som en riktig svenne tog jag mig ut ur Stockholm för att åka ut och studera åkrar, får, kor och gräs. det var myyyycket trevligt.
Och nu har jag äntligen kommit hem till älskade stan. Kom hem klockan fem på morgonen men var väldigt pigg enda till 11-halv tolv igår. Fick tillslut sova i min egen säng och det var skönt.
Gårdagen tillbringades med femman på Europride, vilken grejj det är alltså, så himla häärligt haha ! :)
Schlagerkvällen var hur rolig som helst, och fast jag aldrig lyssnar på såna låtar, så var det sån stämning! Nästan hela publiken kunde varenda låt och alla skreksjöng (ibland funderade jag på om man ens kunder urskilja artisternas röster)

väldigt kul var det iallafall. Nu börjar snart gymnasiet, men ääh det blir väl bra. Har fått läskiga brev om inskolning och grejjer. Jag kommer sakna femman i nya skolan. Men sånt e livet.

Idag ska jag och korre till prajd igen, pyss. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0