laaala

heej ! 
igår så träffade jag agnes :) Hon har varit på way out west och är mycket glad att vara tillbaka i stockholm :) ,vilket man kan förstå. Agnes är underbar tycker jag!  Väldigt skönt å få prata ordentligt med henne. Nu när det bara är några dagar kvar till gymnasiet undrar man ju lite hur mycket kontakt man kommer ha med kompisarna som är viktigast nu. Men jag tror jag kommer fortsätta träffa en del av dem, kanske inte lika mycket som förut, men det får man ju räkna med.

5 dagar kvar till gymnasiet börjar! gaaah, nu börjar iallafall jag, mimmi och agnes på samma dag :)
Nu ska jag titta på vänner, puuuuseeesss. /B

Kommentarer
Postat av: Aggan

Beltan, saknar dig redan. Bli frisk så kan vi ses!

2008-08-14 @ 10:54:22
URL: http://agges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0