landet är inte trevligt

Hej! Måste bara berätta en mycket dramatisk händelse, haha. Pratade precis med Emma i telefon (en av de många av mina goda vänner som bor i förorten, landet med andra ord) Mitt under samtalet började hon och mimmi skrika lite smått hysteriskt. Och jag förstod att två hjortar hade hoppat mitt framför näsan på dom och hjortarna hade "jättestora horn och va nästan lika stora som älgar"

That's life on the country-side of life! Nu har jag linn och valle tremannafest med bravo juice och ballerina. Leva livet ! hiihoo
pyyssss godnatt!

Kommentarer
Postat av: mimss

du, dom där sakerna attackerade faktiskt mig ! (nästan)

2008-08-29 @ 18:56:45
Postat av: bella

jag kan tänka mig det hahhahahhhhaha ;)

2008-09-05 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0