nytt liv

heey bloggen (  :
ja, nu har det nya livet med en ny skola börjat och allt känns bra :) även om det är mkt kul att lära känna massa nya människor så är det bästa denna dag ändå telefonsamtal med aggy. I skolan anstränger sig folk fortfarande en del för att vara trevliga, inklusive mig själv, men med agnes är allt precis som vanligt eftersom vi känt varann hur länge som helst. såå skönt :) Hon har faktiskt en del på gång den där agnes, med sitt dubbelliv i gymnasievärlden. Här har alla våndats inför gymnasie valen för ett tag sen, men det är nu hennes beslut kommer dyka upp. Eller snart i alla fall. (:

Någon nollning har hitills inte inträffat i min skola, men det går en del rykten om hemska saker som alla ettor kan få utsättas för.. uuusch. I min klass har vi kommit överens om att det inte gör ngt ifall man skämmer ut sig på nollningen, som Nora sa: "det gör man ju hela tiden ändå.." Så det är ganska lugnt att typ få dressa upp sig i kycklingdräkter och gå runt på stan, men däremot så får det inte bli kränkande. Tycker jag låter ganska bra.. frågan är vad alla tvåor och treor tycker.

I vilket fall ska det bli någon slags insparksfest och idag bestämde vi några att ses innan hemma hos någon. Det blir skoj hoppas jag :) har inte pratat med Linn som nu har flyttat uppåt i landet för att gå på internat, hoppas hon klarar sig bra! Ja, detta fick handla om gymnasiet.. inte särskilt konstigt kanske, adiiooooos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0