wiihoo o

 heej alllaa människor.
igår kom jag hem från new york :) eeen mycket trevlig stad, men har tyvärr drabbats av jetlag. Klockan ett på natten tröttnade jag på att försöka sova och gick upp, var grymt hungrig och pigg. Träffade lillebror och pappa vid kylskåpet och började äta mackor. Mamma klev också upp och sa lite förebrående "nämen sitter ni uppe?" innan hon också bad om mat. Tillslut somnade jag vid tre, mätt och nöjd.
Kom upp klockan 9 och duschade, sedan kom agnees ! bästa bästa agge :) Konstigt att man kan sakna vissa efter bara en vecka ifrån varann, hur ska gymnasiet fungera? ajaa, får väl bosätta mig hos mina vänner.

Nu står agge i duschen och sedan ska vi bege oss till byn, som vanligt. Men nu måste jag försöka få tag på linn, pus. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0