hey

Nu är det helg igeeen ! veckorna går så jävla snabbt nuförtiden. Och snart är det sommaaaar! Så skönt :)

Idag var jag och Emma och Valentina i stan och kollade efter balklänning. Tyvärr hittade jag inget, den där svartvita från oasis var alldeles för stor och fanns inte i mindre nånstans :( Menmen, hittade en rätt snygg på H&M så får väl se..
Efter shoppingen gick vi till kungsan och solade oss lite, det är så fint väder (; Nu sitter jag och ska snart bege mig till byn, lillebror har köpt maidens nya skiva somewhere back in time, som spelas på högsta volym, staaackars våra grannar. 

juste! Eurovision ikväll, självklart ska jag sitta bänkad, vad annat skulle kunna vara roligare en lördagskväll som denna? heja perelli. 

godnatt/B  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0